Shop Mobile More Submit  Join Login
Litwick, one of my strongest on my team. Well technically Chandelure is actually, but I'll make him later haha. Nicknamed mine "Wicker", one of my favorite kind of pokemon, love the fire and ghost combination.

Took a few hours to make this, done in flash cs5. Roll your mouse over him to tickle him.
Add a Comment:
 
:iconrandomemaster360:
randomemaster360 Featured By Owner Oct 28, 2014  Hobbyist General Artist
Always one of my favorite ghost types, it's just so simple, yet very effective and it's evolution totally rocks !
And if ever had one and saw its flame suddenly grow, I would say: ,,Hey Litwick, did you ever had the opportunity to meet Fiona ?" (Fiona is my female Frilish).
Reply
:iconplakadak:
Plakadak Featured By Owner Mar 26, 2012
aww! what codes?
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Mar 26, 2012  Student Filmographer
codes?
Reply
:iconplakadak:
Plakadak Featured By Owner Mar 26, 2012
yeah, the codes you used for when you put the mouse over litwick? you use flash 8, right?
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Mar 26, 2012  Student Filmographer
actually flash cs5, they are button rollover functions, no coding required :p
Reply
:iconplakadak:
Plakadak Featured By Owner Mar 26, 2012
Thankyou!
Reply
:iconxxmaybellxx:
xXMaybellXx Featured By Owner Mar 14, 2012  Hobbyist General Artist
So cute!!!!!! ^O^
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Mar 18, 2012  Student Filmographer
thank you :D
Reply
:iconxxmaybellxx:
xXMaybellXx Featured By Owner Mar 19, 2012  Hobbyist General Artist
Welcome!~
Reply
:icontimbauer92:
TimBauer92 Featured By Owner Feb 27, 2012
I love this! Good work.:D
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Mar 1, 2012  Student Filmographer
thanks :P
Reply
:iconskunkyrainbow270:
SkunkyRainbow270 Featured By Owner Feb 23, 2012  Hobbyist Traditional Artist
He's an adorable little guy when he's not feeding off you XD
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 24, 2012  Student Filmographer
haha indeed XD
Reply
:iconduskywind:
DuskyWind Featured By Owner Feb 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
Awesome animation! You should make Chandelure one :)
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 24, 2012  Student Filmographer
thx :p Yup I'll make chandelure in the future
Reply
:iconminutefriday:
MinuteFriday Featured By Owner Feb 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
nice
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 19, 2012  Student Filmographer
lol thanks XD
Reply
:iconzakuraii:
Zakuraii Featured By Owner Feb 16, 2012
It's so cute! XD
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 19, 2012  Student Filmographer
thx :p
Reply
:iconzakuraii:
Zakuraii Featured By Owner Feb 22, 2012
No problem.
Reply
:iconzeroswishes:
ZerosWishes Featured By Owner Feb 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Awww, he's so cute!:aww:
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 19, 2012  Student Filmographer
haha thanks XD
Reply
:iconhaneyhaney:
HANEYHANEY Featured By Owner Feb 16, 2012  Student Traditional Artist
Oh my god, I love him!!!
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 19, 2012  Student Filmographer
thanks! :P
Reply
:iconhaneyhaney:
HANEYHANEY Featured By Owner Feb 19, 2012  Student Traditional Artist
NP
Reply
:iconqbix0mat:
Qbix0mat Featured By Owner Feb 14, 2012
mooooooaaaaaaaar One Piece Jolly Rogers needed :)
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 19, 2012  Student Filmographer
lol I'll start them again soon XD
Reply
:iconw0rld-eater:
W0RLD-EATER Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Digital Artist
OH MY GOD.
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
Haha XD
Reply
:icondeltadrago89:
deltadrago89 Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Writer
It's so cute!
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
thanks! :P
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Feb 14, 2012  Professional Digital Artist
Hahahaha, Aaron's softer side.
YAY AND NOW YOU HAVE THE PLUSHIE OMFG. XD
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
Haha yup indeed the plushie inspired me XD
Reply
:iconskirtzzz:
Skirtzzz Featured By Owner Feb 14, 2012  Professional Digital Artist
I knew ittttttttttttttttttt XD
Reply
:iconjirachithegreat:
JirachitheGreat Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Cute!
Can I hug it?
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
lol indeed you may XD
Reply
:iconjirachithegreat:
JirachitheGreat Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thanks!
XD
Reply
:icongreensmurfz:
Greensmurfz Featured By Owner Feb 14, 2012
N'AWWW! :aww:
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
haha XD
Reply
:iconemilyk949:
emilyk949 Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist
SO CUTE~! I just want to eat him
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
Haha nooo he'll burn your mouth XD
Reply
:iconemilyk949:
emilyk949 Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist
It will be worth it
Reply
:iconblader3000:
Blader3000 Featured By Owner Feb 14, 2012
This is a Pokemon?! If you didn't wrote that down, I would thought it was a living candle.
The animation looks really smooth I love how you did the flame on the top of his head.
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
lol yup its a living candle pokemon XD Thanks, happy you like it :p
Reply
:iconcatower:
catower Featured By Owner Feb 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
super cute!!♥.♥
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
thanks :P
Reply
:iconhunter-splout:
Hunter-Splout Featured By Owner Feb 13, 2012
Badass-ness as never been so cute!
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
lol thanks a bunch :p
Reply
:iconulquiorra44:
ulquiorra44 Featured By Owner Feb 13, 2012  Student
thats awsome it look 3D
Reply
:iconz-studios:
Z-studios Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
lol thanks :p Your avie is really cool, zorua is epic XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 13, 2012
Image Size
7.8 KB
Resolution
550×400
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,404
Favourites
226 (who?)
Comments
52
Downloads
72
×